«123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990»

900 коментарaДобави коментар »

Първите коментари отгоре

Sasha

Sasha22.02.2017, 16:16:22 ч.

Реплика към mystifier

Мисти, виждам че чудесно разбираш как стават писанията с анонимки, други акаунти и IP адреси. Този урок, който си изнесъл, ще е добре дошъл за хора, които искат да постъпват като теб.

Не се срамувам от това, което пиша и затова и не се страхувам да застана зад акаунта си.

Всичко останало е въпрос на предположения.

Годината на раждане и да искам не мога да я сменя. Тя е една единствена и е вписана в регистрите на кметство и полиция.

РР: Броиш ли бройката коментари в темата? Точно с такива глупости се изпълват темите ти. Кой какъв е, защо е такъв и защо не желае точно на теб да даде автобиографията си.

Отговори на Sasha

mystifier

mystifier22.02.2017, 16:13:53 ч.

Реплика към Sasha

Ти не работиш ли бе жено,пишеш по обяд в средата на работната седмица- 11:25 , 14:49 , 15:20 Ааа,мирише на пенсия,защо криеш!

Отговори на mystifier

mystifier

mystifier22.02.2017, 16:13:53 ч.

Реплика към Sasha

Ти не работиш ли бе жено,пишеш по обяд в средата на работната седмица- 11:25 , 14:49 , 15:20 Ааа,мирише на пенсия,защо криеш!

Отговори на mystifier

Kevi

Kevi22.02.2017, 16:11:02 ч.

В заглавието си пита: има ли разлика ?

За да се установи това няма нужда да се гледа към кухнята, полето, строежа , сперматозоидите и яйцеклетката, родилната зала или да се прави списък на изследователите и прочие неща, които до тук засегнахте.

Необходимо е да се направи изследване, за да се достигне до аргументиран извод.

За едно изследване са необходими познания как да се направи това изследване / методология, обект, субект, тема, цел, задачи и т.н...., както и време./ Вие имате само времето. Познанията и капацитета да го осъществите ги нямате.

Затова в случая само си говорите, кой по- умно, кой по- просто, кой спокойно, кой заядливо, кой кратко и синтезирано, кой разлято, и се дразните, защото всички знаете, че до нищо ново няма да достигнете.

А в едно изследване най, ама наистина най- важното е достигането до ново знание.

Отговори на Kevi

mystifier

mystifier22.02.2017, 16:01:07 ч.

Реплика към Sasha

"Този коментар,НЕ Е МОЙ...и това го знаем най-добре аз ,този който го е написал и Розали. Това са три страни. Докато ти си единствен,който твърдиш че поредната ти фантазия,е истина"

Ти наистина ме вземаш за голям невежа. Да невежа съм в много неща,но не и в този случай. Ти може да си направиш 10 е-мейл адреса,да се регистрираш с 10 различни имена и така Розали никога няма да знае дали се крие някаква САША зад тези регистрации. В дискусиите тук Саша ти е официалното име. Когато искаш да си пълно инкогнито ти ще ползваш другите си регистрации. Иначе не виждам защо този с трите точки и трите запетайки под тях няма да коментира с истинското си име. Със сигурност знаеш,че като кликнеш на анонимен коментар можеш да напишеш каквото си искаш име и Розали никога няма да знае кой се крие зад това име,както и няма да знаят дали ти си зад някой от тези 10 е-мейл адреса. Не три страни ами и пет страни да знаят никой не може да каже зад кой е-мейл се крие всеизвестната нам Саша. Аз също мога да се регистрирам с 5,10 нови е-мейла и нови имена. И Розали няма да знае дали това е Мисти. А на теб ще ти кажа,че дори ти си сменяш годината на раждане,от 1956 г. се сменяш на 1976 г. Щом можеш да лъжеш за възрастта си колко по-лесно е да лъжеш и за всичко друго. Има хора по рождение са лъжци и фукни. Ти си една от тях.

Отговори на mystifier

Sasha

Sasha22.02.2017, 15:20:32 ч.

Реплика към herkules

Абсолютно съм съгласна с теб по следния въпрос. >>>>>> „Банването на когото и да е, няма да е решение на проблемите, защото няма да промени нищо. Само ще насърчи баннатия към нови излияния с друг акаунт през друг IP адрес.”>>>>

Но не знам защо на мен ми го обясняваш, ще е добре да го поясниш на този, който споменах в коментара, че апелира за банване. Пък и големи букви си е написал този коментар. Крещял, та се захласнал от крещене... Розали да банва. Та той и без да е банван си пише от други акаунти и анонимки.

С още едно нещо съм съгласна с теб >>>>> „Бях решил да не говоря повече с теб, но не се стърпях.” >>>>> Ще се радвам, когато окончателно спреш И да говориш с мен, И да ме споменаваш. Но избора си е твой… Но щом като съм оставила такъв отпечатък в теб, пиши си. И все пак… Това доказва, че и игнора не върши работа. И теб и мисти съм ви игнорирала месеци наред, но….

Колкото и да ти е интересна темата… какво нищо са жените извън възпроизводството, не пропускаш от време на време да ме вмъкнеш в някой от коментарите си.

Мисти пък се крие зад анонимката на много точки за да отпрати послание към мен…. Той се е крил и зад други анонимки, че и под женски имена (ако това е мъжко поведение???), ама видиш ли, според него смрадльовците се криели така. Ами щом като той самия се е нарекъл такъв, какъв е моят принос за това?

Отново… Игнора не върши работа. Злопаметността не се лекува. Трови носителя и, а той не може да се усети….

И да прав си... Връщам топката, която мисти рита към мен. Там в онзи коментар, той се чувстваше като футболна топка. Това е само за уточнение....

Отговори на Sasha

Sasha

Sasha22.02.2017, 14:49:21 ч.

Реплика към mystifier

>>>>>>„Хич не съм в заблуда,ти сама дълбоко в себе си знаеш,че коментара Е ТВОЙ,но ти никога няма да си признаеш,че Е ТВОЙ.”>>>>>>

Напротив, в поредната и вече не толкова уникална заблуда си. Един твой прийом, с който си самодоказваш твоите си изкривени правди. А точно това е лъжа, когато твърдиш една измислица пред други хора, а не я оставяш за себе си. Та чак и искаш да призная, че тази твоя измислица е истина. Това е наглост.

Този коментар, НЕ Е МОЙ… и това го знаем най-добре аз, този който го е написал и Розали. Това са три страни. Докато ти си единствен, който твърдиш че поредната ти фантазия, е истина. . Да твърдиш нещо, което е плод на изкривено разбиране, без да е подкрепено с факти не е нищо друго, освен – (повтарям пак) ЛЪЖА. Ти си този, който трябва да докажеш Обвинението си, и аз не съм длъжна да се защитавам от лъжите ти, и да ти давам доказателства и факти.

Останалите ти хващания в лъжи, са точно на тази основа.

Друга твоя лъжа: >>>>>> „Аз знам какви теми и коментари си писала и тук и в ДРУГ сайт,но с типичното за теб САШАНСКО отричане.”>>>>> Отново обвинение, без доказателство.

Трета лъжа, в която видиш ли, ти отново си сигурен, че било истина. Но не е зле да осъзнаеш, че твоята истина си е твоя и тя не е и не може да бъде Вселенска… >>>>>>> „Сигурен съм,че ти даже си я окуражавала да продължава с обидите и си се възхищавала от поведението й.”>>>>>>>> Ако някога съм давала препоръка към някой, то тя е била да ИГНОРА. Но и игнора не върши работа. Месеци наред те игнорирах, не само теб, но… не действа… Не пиша редовно, но чета… Не съм забравена и ще е много трудно, да не МЕ споменавате – макар и понякога ти да си скрит анонимно, отново и отново и отново напомняте за мен.

>>>>>>„Намираш в нас мъжете много недостатъци,но никога никакъв недостатък в МОНА”>>>>>

Ти не си и не можеш да бъдеш Мъжете…. Ти само си един представител на една част от тях. Както и Моника не е и не може да бъде представител на всички жени.

Отговори на Sasha

Kep

Kep22.02.2017, 14:16:15 ч.

Реплика към herkules

Подозирам какъв пример може би ще дадеш - жената не иска да ражда, защото предпочита да прави кариера. Ето, жената не изпълнява първичната си функция, а се занимава с "мъжки" дела. Разбира се, под влиянието на феминизма и разните му там НПО-та. Това ли е причината жената да не си изпълнява функцията?

Отговори на Kep

Kep

Kep22.02.2017, 14:08:47 ч.

Реплика към herkules

Хайде дай конкретен пример, че така просто си бръщолевим. Оставям на теб да измислиш примера.

Отговори на Kep

herkules

herkules22.02.2017, 14:07:27 ч.

Реплика към Kep

"Херкулес, имам въпрос към теб? Какво трябва да се случи, когато някой от двамата в семейството не може да изпълнява изконната си роля?"

Благодаря за въпроса ти, много точно и на място поставен!!!

Kep, трябва първо да се разбере коя е причината, поради която някой от двамата не може, или не иска да изпълнява изконната си роля. Днес в над 70% от семействата тази роля не се изпълнява (според мен) и то умишлено под нечие влияние. Ти как мислиш? Коя ли ще е причината?

Отговори на herkules

Добави коментар »

«123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990»

Коментари за "Мъжка и женска интелигентност - има ли разлика?"
Страница 69 от 90 • Коментари 900

Добави коментар

Внимание: За да коментираш, моля влез в профила си или се регистрирай.